Toimitusehdot

TILAUKSET

Voit tilata tuotteemme joko verkkokaupastamme, sähköpostitse tai asioimalla myymälässämme. Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias tai tilaajalla tulee olla huoltajan lupa tilaukseen. Toimitamme tuotteita vain Suomeen. 


TOIMITUSTAVAT

Nouto Santa’s Luxuryn myymälästä Rovaniemen keskustasta (Koskikakatu 18, 96200 Rovaniemi myymälän aukioloaikojen puitteissa. Huomioithan, että myymälästä noudetuille tuotteille emme myönnä etämyyntiä koskevaa 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeutta, koska asiakkaalla on mahdollisuus tuotteen noutaessaan sovittaa tuotetta ja/tai tutustua ennen lopullisen ostopäätöksen tekoa.  

Postitoimitus lähimpään postitoimipisteeseen tai lähikauppaan Suomessa.

Matkahuollon lähipaketti Matkahuollon toimipisteeseen tai lähikauppaan Suomessa.

Santa's Luxury ei tällä hetkellä toimita verkkokaupan tilauksia Ahvenanmaalle. 

Toimituskulu kattaa normaalin kokoiset paketit Suomessa, pois lukien Ahvenanmaa. Mikäli tilauksesi on merkittävästi isompi tai vaatii lavan käyttöä, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta lisätoimituskuluja. Tällaisissa tapauksissa olemme aina ensin yhteydessä asiakkaaseen eikä tuotteita lähetetä ilman asiakkaan lupaa.


Huomaa, että tulleja, veroja ja välitysmaksuja voidaan soveltaa määränpäästä riippuen ja ne peritään toimitusaikana. Tämä osa on asiakkaan vastuulla.

 

Toimitusaika

Verkkokauppamme pyrkii lähettämään kaikki tilaukset kolmen (3) työpäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja luottokorttivaltuutuksesta, mikäli tuotetta on tilaushetkellä varastossa. Tuotekohtaiset toimitusajat näet kunkin tuotteen omalta sivulta. Kampanjoiden aikana tilauksen toimitusaika saattaa olla tavallista pidempi. Jos asiakkaan tilaamaa tuotetta ei ole jostain syystä saatavilla, asiakaspalvelijamme on asiakkaaseen yhteydessä.

 

TOIMITUSKULUT

Nouto myymälästämme on maksuton.

Tuotteen toimituskulu riippuu valitusta toimitustavasta ja lopullisen toimituskulun näet tilausvaiheessa ostoskorista. Mikäli tilauksesi on merkittävästi isompi tai vaatii lavan käyttöä, pidätämme oikeuden veloittaa asiakkaalta lisätoimituskuluja. Tällaisissa tapauksissa olemme aina ensin yhteydessä asiakkaaseen eikä tuotteita lähetetä ilman asiakkaan lupaa.

Jos et ole ostokseesi tyytyväinen, voit palauttaa tuotteen 14:sta vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisten lappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Palautus ja vaihto normaalihintaisissa tuotteissa on maksutonta. Alennusmyyntituotteissa veloitamme sinulta 10 euron palautusmaksun. Voit myös palauttaa tuotteen suoraan myymälään, jolloin palautusmaksua ei peritä.

 

PALAUTUKSET

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, pois lukien personoidut tuotteet, kosmetiikka, alusasut ja myymälästä noudettavaksi tilatut tuotteet (myymälästä noudetuille tuotteille emme myönnä etämyyntiä koskevaa 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeutta, koska asiakkaalla on mahdollisuus tuotteen noutaessaan sovittaa tuotetta ja/tai tutustua tuotteeseen ennen lopullisen ostopäätöksen tekoa). 

Palauttaminen on maksutonta normaalihintaisten tuotteiden osalta. Veloituksettoman palautuksen tarjoamme normaalihintaisille tuotteille, mutta emme hyvitä toimitusmaksua. Alennusmyyntituotteissa veloitamme 10 euron palautusmaksun. Voit myös palauttaa tuotteen suoraan myymälään, jolloin palautusmaksua ei peritä. Mikäli haluatte palauttaa tai vaihtaa tuotteen, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla sales@santasluxury.fi tai puhelimitse +358449808955 sopiaksenne vaihdosta tai palautuksesta, josta saatte palautuskoodin palautuksen lähettämistä varten.